,,კარგად ხართ? რას გვიკეთებთ?”_ როგორ აგვარებს თბილისის მერია ხმაურის პრობლემას
ნათია ბერსენაძე, თბილისის მაცხოვრებელი:
თბილისის მერია / Tbilisi City Hallთბილისის მერიის ზედამხედველობის საქალაქო სამსახურითბილისის საკრებულო / Tbilisi City Assembly დაუბრუნეთ ხმაურის პრობლემის მოგვარება საპატრულო პოლიციას! შეუძლებელია უკვე სამ-სამ საათიანი ლოდინი, როდის მოაღწევს თქვენი ერთადერთი ჯგუფი დანიშნულების ადგილას და შემდეგ, სანამ მოაღწევს და ხმაური თავისით დამთავრებულია, ისევ რომ რეკავ მერიის ცხელ ხაზზე და ატყობინებ, რომ აღარ მოვიდნენ, რომ თვითონაც არ დახარჯონ დრო და ბენზინი და არც მოქალაქე შეაწუხონ და მერე ხმაურის შემდეგ ძლივს ჩაძინებულს ზედამხედველობის სამსახურის თანამშრომლის ზარი რომ გაღვიძებს და ერთმანეთზე გადაბრალება რომ იწყება, შეატყობინეს თუ არა არ მოსვლის შესახებ. ხალხო, კარგად ხართ? რას გვიკეთებთ? პატრული 40 წუთში მაინც აგვარებდა პრობლემას. მეთქი ბიუჯეტის შევსების გამო მიიღეთ ეს გადაწყვეტილება და, თურმე, პირველ მისვლაზე მხოლოდ აფრთხილებთ. ასე პატრულიც კი იქცეოდა.
უკვე მესამედ დავრეკე ამ პრობლემაზე და სამივეჯერ სანამ მოაღწევდნენ, სამ საათში დაამთავრეს დინოზავრებმა ბღავილი და სამივეჯერ დამირეკეს, მიუხედავად იმისა, რომ შევატყობინე აღარ მოსულიყვნენ.